INZAMELACTIE van VERZORGINGSPRODUCTEN voor

DAK- EN THUISLOZEN  in Groot-Leuven

 

t.v.v. winteropvang CAW Oost-Brabant

Winteropvang

CAW Oost-Brabant organiseert in samenwerking met OCMW en stad Leuven een winteropvang voor dak- en thuislozen in de regio Groot-Leuven.Elke nacht kunnen er 11 mensen terecht voor een bed, een bad (of douche), een maaltijd en ondersteuning.


Een huis wordt een thuis als de lichtjes branden

Om 18u gaat de deur van de Winteropvang open en verwelkomen wij de gasten. Nieuwe gezichten, die naar het huis zijn doorgestuurd via Zorgzaam Leuven, het OCMW, het CAW, de Wijkgezondheidscentra of andere basiswerkingen, en bekende gezichten die hun plek al gevonden hebben. Iedereen krijgt een warm onthaal waarna de bedden worden toegewezen. Vanaf 19u is iedereen in huis en eten we samen een warme kom soep met brood. Een rustmoment in de dag voor velen. Daarna is er tijd voor een babbel, wordt er tv gekeken of worden de spelletjes bovengehaald. En dan brengt de nacht weer rust in het huis.


bed-bad-brood, én hulpverlening
’s Morgens ontbijt iedereen samen. Daarna wordt met de gasten besproken wat de plannen voor de dag zijn. Er wordt samen getelefoneerd, we maken afspraken, sommigen worden begeleid naar verdere hulp in het CAW, OCMW of andere organisaties. Om 9u30 is het huis weer even leeg, tot 18u.  

De Winteropvang is open van 15 november tot 31 maart, 24/7.

Omdat we samen het welzijn van mensen willen versterken, doen we graag beroep op uw solidariteit en vragen we u een verzorgingsproduct naar keuze te schenken. Hiermee vullen we de hygiënepakketten aan die we ter beschikking stellen van de dak- en thuisloze bezoekers van de Winteropvang.

 

Wat kan je zoal doneren?

Shampoo

Tandpasta

Scheergel

Spiegeltje

Douchegel

Tandenborstel

Scheermesjes

Verzorgingsetui

Handcrème

Zeep

Handgel

....

Voetencrème

Kam/borstel

Condooms

Douchegel

Zakdoekjes

Maandverband

Waar kan je terecht?

What is the Payment Process?


Invoices, And products must be paid before the completed before the process begins.




Do You Provide Refunds?


Please understand that under no circumstance can a refund be given after drafts have been released and/or the proces has begun.




How will I receive my product?


Clients May Recieve Their Products in Email, or Google Drive




How Can We Communicate With You?


All communication with Visionary Palette shall be done strictly via email. It is important to protect us “Visionary Palette and you “The Client” by having written communication at all times to ensure both parties are still in agreement. Phone consultations are available but it is still important we communicate via email. Please allow up to 48 hours for a response from our team.We do not respond to any client after business hours [Monday – Friday 11AM- 7PM CST] and we do not respond on weekends.




Whats Your Private Policy?


Visionary Palette agrees to respectfully keep all client information private and secure.




What files do you provide?


PDF, PNG, JPEG




Do we Print Products?


No, we DO NOT print Any Products. But we can refer you to printers.





Partners

Veel gestelde vragen

    Contact    

Brabants Apothekers Forum © 2020